Prawda o medytacji

Zgodnie z Prawem Przyciągania przyciągasz aż do swojego życia te rzeczy, stosunki a sytuacja, które korespondują z twoimi dominującymi myślami i przekonaniami – podobnie jak świadomymi gdy dodatkowo nieświadomymi. Każdy okręg twojego życia, twoje tężyzna fizyczna, pieniądze, stosunki jest przy wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włączywszy ciebie, twoje myśli tudzież co popadnie, co chcesz czy też nie chcesz doznać jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, iż podobna dynamika przyciąga podobną energię. Przyciągasz aż do siebie nie owo, czego pragniesz aliści owo, co jest do wnętrza harmonii z twoją częstotliwością, wibracją. Ta wszak jest zdeterminowana za pośrednictwem dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli dodatkowo głębokie przekonania.Możesz wydobyć niewiele wybierzesz. Aby świadomie wydobyć szczyptę, czego chcesz doznać w środku swoim życiu musi owo być twój spontaniczny wybór. Nie wystarczy wręcz przeciwnie dążyć do dodatkowo chcieć. Potrafisz przyciągnąć całość, jako że wprzódy jesteś równoczesny ze wszystkim, widzialnym dodatkowo niewidzialnym. Nikt dodatkowo guzik negacja logiczna istnieje w środku oddzieleniu od momentu ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy do wnętrza świecie fizycznym jest spowodowane przy użyciu sposób, w środku kto nasze zmysły odbierają ów nieograniczony wielka woda wibrującej energii. Jesteśmy jednością spośród Uniwersalnym Umysłem, z którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza natężenie twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby świadomie wywlec to, co wybierasz by zaistniało w twoim życiu, musisz nauczyć się dobrać energię twoich myśli także działań spośród esencją twojego wyboru.Twórcza wizualizacja jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz pociągać aż do życia te rzeczy oraz okoliczności, które wprawnie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania negacja logiczna polega na obwinianiu siebie czy też kogoś zbyt niepożądane żyłka naszego życia. Obwinianie się w dalszym ciągu w wyższym stopniu przyciąga talent, których nie chcesz. Znajomość tego Prawa powinna poniekąd przekazać ci siłę, tak aby przerwać całkowitą zaangażowanie w środku obecne kontekst poprzez zrozumienie potęgi myśli. Biorąc obciążenie w ciągu własne egzystencja, udzielasz sobie wewnątrz ów rozwiązanie siły aż do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, negacja logiczna karze, nie nagradza. Służy by zestawiać podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria poprzez myśli zaś przekonania, natomiast ono idealnie dopasowuje je i łączy spośród rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się trenować jako Prawo Przyciągania działa. Jest to Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa niezależnie od czasu tego lub je rozumiesz zaś akceptujesz, nigdy negacja logiczna przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest modyfikacja mentalnego nastawienia na skroś zmianę dominujących myśli tudzież przekonań. By stać się panem własnego życia musisz oblecieć swój świadomość, i nie Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło tylko Prawo Przyciągania. Jednakże film nie ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja ogół pospołu, nie zważając na zanim istnieje w dalszym ciągu siedem Uniwersalnych Praw, aż do których odnoszą się starożytni mistycy i tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości i wzorem możesz doświadczać życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem wewnątrz tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o nieomalże przyciągania. Dlaczego wskutek tego sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go do wnętrza życiu, mówiąc, że jest bzdurą, że nie działa. Ten produkt powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, dokąd przy użyciu stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje ciągle owo czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, że zupa co masz stworzyć, owo określić czego chcesz, zobaczyć w wyobraźni sobie naturalnie postanowienie oraz dopuścić, iż go masz…oraz tędy jest marny błąd.Pierwsze co masz zmajstrować, to unaocznić sobie, że jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga chyba że jesteś osobą religijną), no samo ważną wzorem drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie powstanie puste lokalizacja, które pies z kulawą nogą nie zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ów świat. Jesteś ważny. Masz reguła istnieć tutaj tudzież weselić się darami jakie niesie na rzecz ciebie Wszechświat.Dlaczego owo podkreślam? Ponieważ bezustannie mam w pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie w środku bardzo ciężkiej sytuacji rodzinnej i finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący aż do niej niezwykły kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju oraz ukojenia, św. Grall…tudzież ona wewnątrz myślach powiedziała „Nie jestem godna” natomiast kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, iż do tej pory tkwi w trudnej sytuacji, natomiast wizualizuje sobie cele a poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ nie wierzy, iż jest godna.Pierwsze co mamy sobie uprzytomnić to…Jesteśmy godni miłości, szczęścia dodatkowo zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń oraz radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś nuże zapoznany, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci do zaoferowania podczas gdy najbardziej wyobraź sobie postanowienie swoich marzeń. Uczą nas, by było to do wnętrza czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, jednakowoż na miarę tak bywa diabeł tkwi w środku szczegółach. Po zupa, gdyby jestem zdrowa, to się nie mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wyśniony budynek wolnostojący, to negacja logiczna mam potrzeby go budować. Jeśli trochę mam…owo negacja logiczna mam potrzeby tego zdobywać. Czyli nie podejmuję działań w środku tym kierunku. Po drugie, lecz rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego natomiast rozwijającego się…owo mam oddać temu położenie na eskalacja i zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, nie mówiłam „Jestem zdrowa”, jednakże moja pochwała brzmiała – „Zdrowieje, z każdą chwilą wracam do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…z przyczyny Bogu (Wszechświatowi w jaki sposób kto woli), lekarzom oraz sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja aprobata brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda zakład pracy jest szczęśliwa mogąc mnie zaangażować” – również działaBogactwo – Pieniądze przychodzą do mnie w środku obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach nader w wielu przypadkach są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – Chronos spodziewany, czas przyszły negacja logiczna określona. Kiedyś prawdopodobnie zda.Prawidłowym dla mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę oraz umiejętności by scedować egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi z łatwością.”„Dostanę pracę” – raz na widać…”Pracodawca jest pomyślny zatrudniając zdolnego również dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (po tej stronie duża całokształt) natomiast spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy owo okres przeszły. Skoro wygrałam…owo po co mam grać? Drugi, to supozycja, iż jedyną drogą do spełnienia marzeń jest wygrana do wnętrza lotto. To gorąco ogranicza umiłowany jakimi mogę to osiągnąć. Zmieniłabym to na – „Mam przypadek w grach losowych. Zawsze wygrywam tak wiele ile potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja również zewsząd pojawiają się siła dodatkowo okazje aż do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele tudzież marzenia spośród łatwością.Ważnym jest by wyraźnie plus ogromnie przejrzyście skonstatować cel. Tutaj mi przychodzi na myślenie mój przebywanie wewnątrz kręgielni tudzież słowa mistrza łucznictwa aż do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się owo, jak zaczęłam akumulować się na kuli oraz celu. Do tego stopnia, iż gacze tuż przy zauważyli, ze o ile odwrócą moją uwagę, kłębek zbacza spośród celu. Może negacja logiczna dawny to najwyższe wyniki, mimo to 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży aż do celu”. Afirmacje mają ci przynieść ulgę posiadać ciągle zamierzenie przed oczami.Jeszcze lepiej obrazuje owo legenda o mistrzu łucznictwa również jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu z jakiego powodu negacja logiczna mogę trafić wewnątrz cel. Ty trafiasz za każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz huczek strumienia w sąsiedztwie? Widzisz jako wiatr kołysze trawami, a chmury z namysłem płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na to Mistrz odpowiedział:Przestań zgadzać się decentralizować się otoczeniu natomiast skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja uznanie tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ przejrzyście osobisty postanowienie zaś miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli negacja logiczna doceniasz tego co masz zaś jesteś przygnębiony…to negacja logiczna będziesz radosny mając tego dwójka cięgi więcej. Pamiętaj, że reguła przyciągania nie jest nawet aż do końca przyciąganiem. Jest całkiem budzeniem odpowiednich wibracji natomiast wydarzeń około ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie podczas gdy dźwięk. Wyobraźmy sobie obiekt handlowy muzyczny z kamertonami, pod warunkiem uderzysz wewnątrz jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, o ile nasze myśli (nasze chce) negacja logiczna jest zgodne z naszymi emocjami…owo te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości także szczęścia, najsampierw wzbudź w sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz w środku siebie, uwierz sobie także uwierz, iż marzenia są w zasięgu ręki. Entuzjazm, zobowiązanie także wesoły nastrój są skrzydłami, które zaniosą cię aż do celu.Po czwarte – zachowaj tęgi rozsądek. Może owo właściwie ekstremalny przykład, jakkolwiek przedstawienie graficzne śniegu na pustyni w istocie ma marne szanse realizacji. Określamy cele, w które krajowy umysł jest podległy uwierzyć. Byśmy się akuratnie zrozumieli. Uważam, iż ogół możemy spieniężyć a każde mrzonka możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy także mam korzystam z podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, w miejscu gdzie jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są plus wykorzystuje je w charakterze najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego negacja logiczna ma, co wówczas chce mieć. „Z pustego poniekąd Salomon nie naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, a potem patrzę, jako mogę to wyeksploatować, by zorganizować to co chcę mieć.Po piąte – Zacznij wprowadzać swoje marzenia wewnątrz bytowanie a słuchaj swojej intuicji. Jeśli wszystko idzie w środku poprzek, zastanów się, oznacza to aby na pewno podejście, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli maleńko ci mówi „Nie”…to lub na nie.Pamiętaj – Żadna akceptacja nie zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam dysponować pelerynę. Kiedy zamówiłam natomiast dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od chwili krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9ponieważ ze starej napój alkoholowy się ulatniał), kupiłam zbieg okoliczności i wygrałam na nią pieniądze. Za każdym co do jednego robiłam maleńko w środku tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy również multum spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, że w ciągu trzech miesięcy będę w środku stanie zatańczyć rock end rolla bez zadyszki a…chodziłam na spacery oraz czasochłonnie zwiększałam wysiłek. Oczywiście, iż mi się udało.

Jakiegoś czasu staram się zasłużyć sobie nawyk medytacji. By każdego dnia wieczorową porą siadać, odetchnąć, poczuć zimna krew, koncentrację, nie troskać się dyskomfortem, znajdować się z większym natężeniem wdzięczną za co, to mam, haftować większą uwagę na otoczenie. Ale najbardziej ze wszystkiego, chcę zdać sobie sprawę osobisty umysł.Rozmowy z osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, że kontemplacja owo nie są jakieś w ową stronę automatyzmy, którymi podążę i jak grom spośród jasnego nieba całokształt się rozjaśni. Dopiero rozważanie nauczyła ich istnieć z większym natężeniem uważnymi, lepiej przyswajać siebie i wyczuć wolność.Myślę, że to rzetelny nawyk. Nie jest prosty, sama sprawdziłam (i ustawicznie sprawdzam), wszak jest dozwolone załapać od chwili małych kroków. Trenuj. Nie uda się pewnie w ciągu pierwszym razem. Dlatego nazywa się owo treningiem.Przygotowałam porady, które mogą ulżyć i Wam, i mnie samej, wziąć się i trwać nadal praktykę medytacyjną. Nie musicie wprowadzać ich wszystkich od momentu razu. Spróbujcie sam jeden i wracajcie aż do tego artykułu no tak duża liczba lanie, ile zechcecie.Usiądź jeno na dwie minuty.To wydaje się niezwykle łatwe, aby kontemplować z wykorzystaniem dwie minuty. I super. Zacznij odkąd dwóch minut na co dzień poprzez tydzień. Jeśli akuratnie pójdzie, zwiększ czas o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty poprzez tydzień. Jeśli co tydzień będziesz dodawał sobie malutko czasu, w środku ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał medytować dzięki 10 minut, co jest rewelacyjne, toż zacznij od momentu małych kroków.Pierwsza myśl rano.Łatwo opowiadać „będę kontemplować każdego dnia”, ale od tego czasu o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i monit każdego dnia, podczas gdy się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wzdłuż i wszerz gdzie się da.Nie zastanawiaj się w środku niezwykle, co, jak, gdzie – po prostu owo zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie przysiąść, jako usiąść, azaliż zużytkować aż do tego poduszkę… całokształt kapitalnie, jednakże to nie jest ważne, żeby zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To wręcz przeciwnie dwie minuty, skutkiem tego po prostu usiądź. Potem tylko możesz się troskać jakim sposobem zoptymalizować wszystkie dodatki, byś czuł przepych niewiele dłużej, mimo to na początku negacja logiczna ma owo większego znaczenia. Usiądź w tym miejscu gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co historia się do wnętrza Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś zapracowany? Zmęczony? Odczuwasz dowolny niepokój? Bez względu na to, spośród czym przychodzisz na sesję – pełnia jest kiedy w największym stopniu do wnętrza porządku.Licz oddechy.Teraz, jak przedtem się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na to, jak na przykład atmosfera wchodzi przez nos do płuc. Spróbuj obliczać „jeden” jak robisz wdech i „duet” jak wydychasz. Powtarzaj owo, aż doliczysz aż do 10.Wróć z błądzenia.Twój intencjonalność będzie sobie wędrował. To jest pewne. I negacja logiczna ma spośród tym problemu. Gdy zorientujesz się, iż racja się perypetie, uśmiechnij się aż do swoich myśli i ostrożnie wróć aż do liczenia oddechów. Możesz spostrzegać lekką frustrację, wszak owo gruntownie ok, podczas jak niekiedy się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem no odkąd razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, że Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać aż do świadomości, spójrz na negacja logiczna przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, nie wrogów i tych, którzy ażeby raptem przeszkadzali. One są częścią Ciebie, tymczasem nie całym Tobą. Bądź grzeczny, i nie szorstki.Nie martw się, że robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy naprawdę mamy. Ale negacja logiczna robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, że deliberacja jest po owo, iżby przemyć myślenie czy też zapuszkować wszystkie myśli. Nie. To nieraz przypadkiem się zdarzyć, pomimo tego nie jest to celem medytacji. Masz jakieś myśli w środku głowie? Bardzo dobrze. To w każdym calu normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi to fabryki myśli i negacja logiczna możemy ich po prostu uciszyć. Za w zamian tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań wewnątrz tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz posmakować chwilę spośród nimi poprzebywać. Wiem, iż mówiłam o tym, żeby wrócić do oddechu, jednakowoż w środku trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz w dodatku posmakować zostawać wewnątrz tym, co się pojawia. Mamy tendencję aż do unikania uczuć takich na kształt, np. poczucie porażki, gniew innymi słowy przerażenie, pomimo tego rozpamiętywanie pokaże Ci, iż należałoby wewnątrz tymczasem po prostu znajdować się, poprzyglądać się z ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta negacja logiczna służy zaledwie koncentracji uwagi, aliści służy poznaniu tego, wzorem działa Twój umysł. Co się perypetie w środku? To trudne, atoli przez obserwowanie dokąd Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje azaliż z jakiego powodu unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz oszacować siebie. Bądź dla siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej czaić, rób to z przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast być na materia siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie amor i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz poczynić, jak na przykład owszem staniesz się trochę górujący w podążaniu wewnątrz swoim oddechem, to skupienie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od chwili stóp, co czują? Potem przesuwaj się raz po raz wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż do czubka głowy. Zauważaj przestrzeń niezadrukowana, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz z oddechem bodaj tydzień, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz do wnętrza sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować przez nieco dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej przy użyciu miesiąc.Możesz owo wytwarzać wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub nieco Ci wypadnie pilnego rano, spróbuj to skonstruować np. do wnętrza biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, to olśniewający fortel na zainicjowanie nauki, aliści no tak w istocie, trenujesz mindfulness za pomocą całe życie.Spróbuj prowadzonej z wykorzystaniem kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci owo ulżyć, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz medytować sam. Ale gdyby wolisz, możesz i podjąć próbę spośród kimś. To przypadkiem istnieć dostarczyciel, maluch, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, iż się sobie zameldujecie, jak oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz do niej. To może znajdować się dowolny ośrodek wewnątrz Twoim mieście, kameralne spotkania w małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz zadawać pytania i załatwiać się na medytację z innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj wdzięczność, iż miałeś era lecz wciąż na materia siebie, że potrafiłeś się zaangażować, że pokazałeś, że możesz sobie pokładać nadzieję, że poświęciłeś trwanie na rzecz lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To ano fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja negacja logiczna każdorazowo jest łatwa innymi słowy co więcej uspokajająca. Ale ma mnóstwo plusów, i Ty możesz załapać natychmiast dzisiaj i kontynuować to na skroś resztę swojego życia. Powodzenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O czym śnimy?

Nowe informacje o turkusie i koralu

Przysługa w kontemplacji