O czym śnimy?

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony również było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję natomiast przeżyłem poruszenie, albowiem był w ową stronę pokazany owszem taki sam jeden wypadek, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie dojazd do innych wymiarów plus czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, aż do którego przyczepiony był wielgachny ładunek poruszający, wskutek tego przejąłeś porcja uczuć osób biorących w środku przed udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko tak bardzo wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi dodatkowo inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, gdy ano mają miejsce. Gdy tak się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój upiór opuszcza twoje zgromadzenie a udaje się z misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz żeby pocieszyć ocalałych. Budzisz się załamany, ponieważ wielce ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, kiedy niekiedy śniło mi się, iż w środku domu wybuchał ogień, oraz ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie nie inaczej miało miejsce w środku twoim poprzednim wcieleniu, tudzież intuicja paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza symultanicznie uwalnia element zablokowanych emocji także pomaga oswobodzić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kraksa lub tragedia, co mogę stworzyć?Możesz egzystować w środku stanie kogoś ostrzec, jednakowoż ta pojedynczy człowiek prawdopodobnie negacja logiczna nadać twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także podpora na rzecz ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem zaś poproś anioły o prawa ręka w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie debiutant mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie również czułam, iż to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz z tobą dodatkowo twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten sposób doświadczania oraz wzrostu, w zamian życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, iż wszystko u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, natomiast w dalszym ciągu poroniłam dodatkowo nieraz śni mi się para dzieci bawiących się pogodnie wewnątrz ogrodzie. Czy mogą znajdować się owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli nie inaczej, owo w który rodzaj mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, że pełnia u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą a rozwijają się, w środku miarę na sposób ty zaś twoja rodzina uczycie się i doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub obsiać kwiat wewnątrz ich imieniu, sprawiając, iż poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc wewnątrz nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała młódka plus powiedziała, w charakterze ma na nazwa oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, to realnie cudowne. Musiałaś być nadzwyczaj otwarta plus wrażliwa, jako że córeczka miała prawdopodobieństwo nawiązania spośród tobą w ów rodzaj żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna dodatkowo przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w środku narracja, grę słów lub metaforę, które możesz z kolei rozszyfrować.W kto wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda część twojego snu owo jakiś pole ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza życie każdej tej części, a również słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma do przekazania, w tej chwili znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać kontrakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi sposób na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli nadal powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy dodatkowo dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę plus łańcuch, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, jakkolwiek prawdopodobnie lecz wciąż tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo naprawdę: Muszę zabić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom za twierdzenie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I rzeczywiście, oraz nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą dostosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni ręce do pracy postrzegają rzeczy w wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania również przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo ważność dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co wiadomy przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów również dlaczego zbiorowość ludzka je mają? Co jest dozwolone spośród tym dopuścić się?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które wielokrotnie tłumione są od momentu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezsilny lub kruchy, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym wspólnie, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w środku myślach takiego snu, blisko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się rozmiar stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadośćuczynić te uczucia wewnątrz taki droga, w jaki negacja logiczna można było tego wyrządzić wewnątrz czasie, gdy było się ano bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że w tym momencie od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć żelazny wjazd do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą łatwo wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też nie chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości dzięki krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć w środku historia, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda detal twojego snu to jakikolwiek odcinek ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza trwanie każdej tej części, tudzież tak jak słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, w tej chwili znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wynik kiedy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek później powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy dodatkowo dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę oraz porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które nakład było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, jakkolwiek prawdopodobnie dopiero co tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to istotnie: Muszę rozdysponować zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom w środku przyrzeczenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I właśnie, dodatkowo nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą przykroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni ludzie postrzegają rzeczy do wnętrza inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo obrączkowanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów a dlaczego społeczeństwo je mają? Co wolno spośród tym dokonać?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są odkąd nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezradny lub wątły, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym pospołu, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada ukoić te uczucia wewnątrz taki modus, w środku kto negacja logiczna wolno było tego skonstruować wewnątrz czasie, kiedy było się no bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że w tej chwili od momentu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć bezwzględny dostęp aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez przymusu przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani do wnętrza niebie. Jestem przytomnością dodatkowo wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) oraz oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "zagłębianie się w środku myślach" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się poniekąd do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się acz imię "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, dlatego że istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać owo dzięki uspokojenie umysłu dodatkowo utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym a jakże manifestuje się współczucie zaś mądrość. Inna nauki techniczne polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała oraz wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy plus percepcja razem co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu podeprzeć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może nazywać masa różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani wybitnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami zaś tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo uporządkowany szkolenie, na amen konsekwentny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysłowość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeka powietrza wchodzi tudzież wychodzi na mocy nos. Myśli i dźwięki po prostu śmiało przepływają, w ten sposób podczas gdy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się jedynie na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć i bezpośrednie doświadczenie pełnej przytomności również nieograniczonej otwartości. Tylko więc będzie się w środku stanie prawdziwie sprowadzać zysk innym. Wyobraź sobie jak do wnętrza ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to bardziej wewnątrz ciała. Kiedy wcześniej od początku aż do końca je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności tudzież przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, natomiast faktyczność zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem a pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj naprawdę jak mucha w środku smole jakże chcesz. Możesz tak jak trenować na opinia czy też w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji postulat szczęścia dla wszystkich istot (wewnątrz tym ponadto dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz w trakcie wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie tudzież w innych. Postaraj się odczuć to, tak bardzo głęboko zaś wyraźnie, jako właśnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostawać wewnątrz tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii tudzież co więcej pełnej przytomności do tego stopnia w żółwim tempie, jak potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, w "w tym miejscu zaś aktualnie". Po chwili bliźniaczy świat pojawia się ponownie - bezgrzeszny tudzież doskonały. Każdy atom wibruje radością również jest utrzymywany wewnątrz całości poprzez miłość. Wszystko jest świeże zaś nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, bez względu od czasu tego innymi słowy o tym wiedzą, czy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się dodatkowo nasze truchło, owszem a więc poprzednio wolne odkąd słabości oraz chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na finis wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone również docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka oraz dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe zbieg okoliczności - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (czułość, miłosierdzie, uciecha, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe informacje o turkusie i koralu

Przysługa w kontemplacji